tirsdag den 8. maj 2007

Flickr Badge...Hjælp!

Hmm, ville gerne have nogle billeder importeret på denne blog.
Ikke som i indlæget her udner, men sådan en skiftende billed pool...

Billederne vil jeg hente fra Flickr - og jeg nåede da så langt at jeg fik valgt hvilke
billeder, public, og tagged "street art", MEN så kom der en "stump" kode som jeg bare skulle sætte ind i koden for dene side.

Her er linket til der hvor jeg lavede mit badge http://www.flickr.com/badge.gne

Og der røg jeg så af :)

Hvor i HTML koden skal det være - please anyone?

/Mikkel

3 kommentarer:

Thor Dekov Buur sagde ...

Du skal blot indsætte koden i et "page element" fra Dashboard --> Template. Vælg et html/java script element.

Marie Ulletved Holmgaard sagde ...

Her skulle jeg lige til at komme med hjælpende ord, men så havde Thor overhalet mig - manden på Bryggen er så effektiv :-)

Og kan jeg så ikke lige få din msn-adresse?

Anonym sagde ...

meget interessant, tak